Reklamačný poriadok
Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady, nie na bežné opotrebenie a mechanické poškodenie. Záruka sa taktiež nevzťahuje na poškodenie originálneho tovaru z dôvodu použitia neoriginálneho príslušenstva (napr. batéria a nabíjačka). Rovnako nie je možné uplatniť záruku v prípade nesprávneho používania alebo nesprávneho skladovania. Z tohto dôvodu dôrazne odporúčame, aby ste si pozorne prečítali manuál, ktorý je dodávaný s tovarom.
Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote 30 dní, obvykle však rýchlejšie – snažíme sa o čo najrýchlejšie vybavenie.
Postup pri reklamácii:
1. Vyplňte Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
2. Výrobok starostlivo zabaľte a balík označte ako "krehký". Reklamovaný tovar odošlite na adresu:
puffme.sk Slovanská cesta 203 022 01 Čadca E-mail: info@puffme.sk Telefón: +421 948 484 859 Nezabudnite uviesť údaje o odosielateľovi a číslo objednávky.
3. Po prijatí výrobku a jeho kontrole obdržíte na váš e-mail odkaz do reklamačného systému, kde budete priebežne informovaní.
4. Uschovajte si podací lístok od dopravcu pre účely prípadného preplatenia nákladov na odoslanie reklamácie.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Článok 1 – Úvodné ustanovenia
Právnická osoba Watt plus s. r. o. so sídlom Veľká okružná 17, Žilina 010 01, Slovenská republika, IČO 51729211, vydáva tento reklamačný poriadok v súlade so zákonom č. 89/2012 Sb., Občianskym zákonníkom, v platnom znení, a zákonom č. 634/1992 Sb., o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení.
Článok 2 – Predmet a účel reklamačného poriadku
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky, za ktorých je možné uplatniť zákonné práva kupujúceho ako spotrebiteľa z vadného plnenia ("reklamácia"), a to tak v súvislosti s predajom tovaru v kamenných predajniach, ako aj cez internetový obchod www.puffme.sk. Kupujúci môže mať nad rámec zákonných práv z vadného plnenia (ktoré upravuje tento reklamačný poriadok) aj práva zo záruky za akosť, ak bola záruka poskytnutá.
Článok 3 – Reklamácia
Ak sa na zakúpenom výrobku vyskytne vada, kupujúci je oprávnený túto vadu pri prevzatí výrobku či v zákonných lehotách reklamovať a uplatniť u predávajúceho nároky z vád v súlade so zákonom. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že vec pri prevzatí nemá vady a že:
- Odpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti a kompatibilite.
- Je vhodná na účel, na ktorý ju kupujúci požaduje a s ktorým predávajúci súhlasil.
- Je dodaná s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie.
Ak sa vada prejaví do jedného roka od prevzatia, predpokladá sa, že vec bola vadná už pri prevzatí, pokiaľ to nevyvráti povaha veci alebo vady.
Článok 4 – Lehoty na uplatnenie reklamácie
Kupujúci je povinný prehliadnuť zakúpenú vec čo najskôr po jej prevzatí. Kupujúci má právo reklamovať vady, ktoré sa na veci prejavia do dvoch rokov od prevzatia.
Článok 5 – Vybavenie reklamácie
Reklamácia musí byť vybavená do 30 dní od jej uplatnenia, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Ak predávajúci túto lehotu nedodrží, kupujúci má právo na odstúpenie od zmluvy alebo primeranú zľavu.
Článok 6 – Nároky z vád
Ak má vec vadu, kupujúci môže požadovať jej odstránenie. Môže si vybrať medzi dodaním nového tovaru bez vád alebo opravou, ak to nie je nemožné alebo neprimerane nákladné. Kupujúci môže požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy, ak:
- Predávajúci vadu odmietol odstrániť alebo ju neodstránil.
- Sa vada prejavila opakovane.
- Je vada podstatným porušením zmluvy.
- Zo správania predávajúceho vyplýva, že vada nebude odstránená v primeranej dobe.
Článok 7 – Mimosúdne riešenie sporov
Kupujúci má právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu s Slovenskou obchodnou inšpekciou (www.soi.sk) alebo využiť platformu EÚ na riešenie sporov online https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť 1. 2. 2025.